مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-19بين الملل

جنایات آمریکا در عراق| روایت کشته شدن دو خبرنگار در حمله بالگرد آپاچی


رییس دفتر سابق «رویترز» در عراق چگونگی کشته شدن دو همکار خود در حمله بالگرد آپاچی ارتش آمریکا در سال 2007 و پنهانکاری درباره این جنایت را روایت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در جلسه دادگاه کیفری مرکزی انگلستان و ولز، معروف به اولد بِیلی که برای رسیدگی به پرونده استرداد جولیان آسانژ بنیان گذار سایت افشاگر ویکی لیکس برگزار شد، روایت رییس دفتر سابق خبرگزاری رویترز از چگونگی کشته شدن دو تن از همکاران وی در حمله بالگرد آپاچی ارتش آمریکا و بعد پنهان کاری در این خصوص هم مطرح شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیرور ، رییس دفتر سابق خبرگزاری رویترز که دچار اختلال اضطراب بعد از سانحه شده و اکنون به عنوان مشاور آسیب های روانی فعالیت می کند، آخرین شاهد دومین هفته دادرسی استرداد جولیان آسانژ بود.

دین یتس در بیانیه ای درباره وحشت کامل خود در خصوص این اقدام آمریکایی ها گفته که ویدئوی آن در سال 2010 توسط ویکی لیکس منتشر شد.

در این ویدئو سربازان آمریکایی دیده می شوند که هنگام شلیک می خندند.

در این بیانیه آمده است: صبح 12 ژوییه سال 2007 پشت میزم در دفتر رویترز در منطقه قرمز بغداد بودم که ناگهان صدای بلند شیون را از تقریباً پشت دفترم شنیدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات آمریکا در عراق| روایت کشته شدن دو خبرنگار در حمله بالگرد آپاچی

جنایات آمریکا در عراق| روایت کشته شدن دو خبرنگار در حمله بالگرد آپاچی